
Газета «Рекламний Салон» (місто) – це видання, яке цікаве від першої до останньої сторінки. На ринку періодичних видань з травня 2005 року. Єдина рекламно-інформаційна газета міста з безкоштовним розповсюдженням.
Статус:
Рекламно-інформаційне видання (повноколірне)
Періодичність:
Тижневик.
Наклад:
72 500 примірників
Обсяг газети:
2-4 стор. формату А3, перша і остання - повноколірні.
Розповсюдження:
Безкоштовно розповсюджуємо власною кур'єрською службою у поштові скриньки мешканців та в офіси юридичних осіб м. Івано-Франківська (протягом трьох днів). Власною промоутерською службою поширюємо на виставках та презентаціях.
Цільова аудиторія:
Жителі міста.
Структура газети:
«Рекламний Салон» (місто) – рекламно-інформаційне видання, на сторінках якого ви знайдете: рекламні блоки, що згруповані у рубрики «Будівництво», «Здоров'я», «Робота», «Дозвілля», «Різне», приватні оголошення, консультативну інформацію з ДПІ. Без рубрик розміщуються замовлення на першій та останній сторінках.
Унікальність газети:
«Газета «Рекламний Салон» (місто) служить інформаційним мостом між підприємствами, підприємцями, споживачами товарів та послуг, мешканцями і гостями міста; дає можливість людям зекономити час на пошук необхідної інформації, а підприємствам і підприємцям подати інформацію про товари і послуги, про вакантні робочі місця, про місцезнаходження фірми і контактні телефони, та інше, безпосередньо в руки потенційних клієнтів і споживачів. Тому її читачі - люди різного віку і соціальних груп, які шукають і знаходять, завдяки нашій газеті, те, що їх цікавить. Газета має велику читацьку аудиторію. Професійність працівників забезпечує ефективну рекламу, наслідком якої є постійна співпраця рекламодавців з нашим виданням. Нашими партнерами є великі підприємства, підприємства середнього і малого бізнесу, а також відомі рекламні агентства західного регіону і України. Надійність відносин з рекламодавцями базується на порядності, м'якій ціновій політиці і гнучкій системі знижок.
Інформація для рекламодавців:
Якщо Ваша діяльність підлягає ліцензуванню, потрібно надати копію ліцензії разом із текстом замовлення. Якщо в тексті реклами йдеться про акцію, знижки, розпродаж, то необхідно також вказати розміри знижки, суть акції, дату початку і кінця дії знижок, акції, розпродажу.
Наш принцип – індивідуальний підхід до кожного клієнта.
Архів номерів